יום שישי, 17 באפריל 2009

טיפוח אישי, מוצרי אמבטיה, היגיינה, קוסמטיקה, איפור הבטוחים לשימוש



מוצרים > טיפוח אישי

שימו לב: הרבה מוצרי היגיינה הנמכרים בשוק מכילים חומרים רעילים השנויים במחלוקת ואף עלולים לגרום נזק לגוף.
מדובר במשחות שיניים, מי פה, שמפו ומרכך לשיער, ג'ל לשיער, דאודורנט, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי איפור, מוצרי הגנה מהשמש. מוצרים מתקלים שאנחנו משתמשים בהם בחיי היומיום.
בסוף הבלוג הינכם מוזמנים ללמוד מהקישור לכתבה: "מה שלא מגלים לנו ונסתר מעינינו".

הביטויים הכתובים בירוק הינם קישורים הקליקו עליהם וכנסו לאתר המפיצים לדפי המוצר המפורטים הספציפיים.





מוצרי שיער - הערכות לטיפוח השיער של ניו ווייס מבוססות על תמציות צמחים עשירות ביותר המנקות ומזינות את שיערך בלי להזיק לברק הטבעי לו. נוסחאות אלו כוללות תרכובות חומצות אמיניות החודרות לעור הקרקפת למתן לחות וייצוב מוגברים. פילטר UV ונוגדי חמצון המצויים במוצרים מסייעים בחסימת קרני השמש ורדיקלים חופשיים להגנה סביבתית מקסימאלית. המוצרים נטולי חומרים מזיקים פוטנציאלים אולם עדיין יעילים לשיערך.

סקנד צ'אנס - סקנד צ'אנס של ניו ווייס הינה קבוצת תכשירים המכילים מיוקופוליסאכארידים, ויטמינים ומינרלים, הפועלים במשולב לניקוי השיער והקרקפת - נגד נשירת שיער. התכשירים מעניקים רמה גבוהה של הזנה לשורשי השיער ולעור הקרקפת ומספקים רכות והגנה מקסימאלית נגד לכלוך, חומרים מזיקים וקרני השמש.

היגיינת הפה - ניו ווייס מציעה לך גישה בריאה, בטוחה ומקיפה להיגיינת הפה ללא מרכיבים שכיחים כמו אלכוהול, sodium lauryl sulphate ופלואוריד. מגוון מוצרי ההיגיינה לשיניים מתוכנן למשפחות אשר מעוניינות בטיפול בטוח ורב עוצמה למניעת חורים והצטברות פלאק והפסקת ריקבון השיניים וריח רע מהפה. מוצרי השיניים של ניו ווייס אינם שורטים את השיניים, כלורין דו חמצני מיוצב המצוי במוצרים ממיס חלקיקי מזון ומפחית את הצטברות הפלאק. עכשיו כולם יכולים ליהנות מנשימה רעננה יותר, שיניים לבנות ומבריקות וטיפול בטוח ויעיל.

טיפוח העור - ניקוי - המוצרים לטיפוח העור של ניו ווייס מתאימים גם לעור העדין ביותר אך יחד עם זאת חזקים דיים לעמוד בפני נזקים סביבתיים. הקרמים האקסקלוסיביים יעשירו את עורך עם תרכובות ויטמינים מהפכניות, שמנים טבעיים ותמציות צמחים אקזוטיות ויעילות להפליא. המוצרים גם מכילים נוגדי חמצון מובחרים ומסנני קרינת UV להגן על עורך מתנאים סביבתיים קשים ומזיקים.

אמבטיה וגוף - התרענן עם מגוון רחב של מוצרים לטיפוח אישי: שמפו, מרכך, ג'ל גילוח, קצף אמבטיה בעל ניחוח בוטני, דאודורנט נטול אלומיניום בטוח לשימוש המורכב מתמציות צמחים בוטניות ועוד מוצרים רבים אחרים. תחליבים וקרמים אלו כוללים פורמולות ייחודיות העשויות להפחית פגמי עור וגירויים ואינם כוללים חומרים העשויים לגרום לאלרגיה או גירוי בעור. המוצרים נטולי ריח או בעלי ניחוח טבעי הנובע ממרכיבי החומרים ולא מחומרי ריח מלאכותיים. המוצרים לטיפוח אישי מספקים פיתרונות בטוחים יותר להיגיינה אישית.

הגנה מהשמש - כדאי להנות בחוף הים, לטייל בנופי ישראל, אך תמיד דאג להיות מוגן מקרני השמש האולטרה סגוליות המזיקות. בארצנו שטופת השמש, מוצרי ההגנה מהשמש של ניו ווייס, המכילים מרכיבים בטוחים לשימוש, יספקו לעורך מקסימום הגנה ולחות.

תינוקות וילדים - NEWays Generations System כולל 5 מוצרים לעור ולשיער העדינים של ילדינו. המוצרים אינם כוללים חומרי ריח מלאכותיים, חומרי שימור או חומרים מזיקים כלשהם. הם טהורים ובטוחים לילדינו, היקרים לנו מכול.

טיפוח העור - לחות - עור צעיר ורענן עם המוצרים לטיפוח העור של ניו ווייס.

טיפוח העור - שיקום - עור צעיר ורענן עם המוצרים לטיפוח העור של ניו ווייס.

מוצרי איפור טבעיים - מסידרת טרו טאץ': איפור לעיניים, גוון פנים, סומק, שפתיים



היפוקרטס היווני אבי הרפואה, היה רופא ידוע ופילוסוף גדול אמר: "כל מה שצריך לעשות כדי לשמור על הבריאות זה לא לעשות נזק לגוף" - ראו את סרטון הוידיאו:







יוסי זילברפרב
טל: 03-5249360
נייד: 050-5342196
מייל: farb1@zahav.net.il


ניתן להקליק על הבאנר למטה ולהירשם באופן ישיר (On Line) כלקוח בחברה ולרכוש את המוצרים במחיר לקוח מועדף או להירשם כמפיץ וליהנות מהנחה נוספת של 10% ללא כל תשלום נוסף או התחייבות.
ניתן להזמין את מוצרי ניו ווייס 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ...

הערה חשובה: על מנת שטופס הרישום ייקלט בחברה חובה למלא את כל הפרטים לפי הסדר והכי חשוב להשלים "חתימה אלקטרונית". לאחר מכן נציגת החברה תתקשר אליך ותשלים את ההזמנה ואז תיקלט בחברה כלקוח מועדף או כמפיץ (לפי מה שבחרת).
במידה ונתקלת בבעיה תוכל לדבר איתי בטלפון או לפנות ב- צור קשר.
הירשם עכשיו - בהצלחה.





מה שלא מגלים לנו ונסתר מעינינו!

אודות חברת ניו ווייס Neways - יצרנית מוצרים טבעיים

זהירות מנזקי השמש ואמצעי הגנה נכונים

פוקוס - רפואה משלימה ומוצרים טבעיים


מוצרי קוסמטיקה ואיפור טבעיים - HOOK




Bookmark and Share

תגובה 1:

  1. היום אנחנו כבר יודעים שיש דברים שאנחנו אוכלים, שותים, מתאפרים, מורחים או סתם נתקלים בהם שיכולים לפגוע בנו, טוב שכיום אפשר גם לשמור על עצמנו מרעלים וגם להשתמש בחומרים שלא הורסים את הסביבה. אני מסכימה תמיד להוסיף כמה שקלים בשביל לשמור עליי ועל הסובב אותי, וגם בטוח להראות יותר טוב בסוף!

    לימוד איפור

    השבמחק